1. Hoe worden de producten verpakt?
Alle andere posters worden verzonden in een kartonnen verpakking.

2. Ontwerp je de producten zelf?
Jazeker, ik ontwerp al mijn posters  die op de webshop staan zelf. Ik laat de posters daarna door een kwaliteitsdrukker afdrukken. 

3. Wat zijn de verzendkosten?
Voor posters onder de €50 euro word 1,95 euro berekend.

4. Wat is de levertijd van mijn bestelling? 
We streven ernaar je bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden, vaak verzenden we je bestelling gewoon de volgende werkdag, bij drukkere perioden kan dit uitlopen tot 3 werkdagen. Bestel je gepersonaliseerde posters? Dan kan er een afwijkende levertijd gelden. 

5. Ik heb al een factuur ontvangen van Klarna maar mijn bestelling is nog niet binnen, hoe kan dit?
Klarna stuurt automatisch een betaaloverzicht nadat wij de order in ons systeem hebben aangemerkt als 'verzonden', het kan daarom zijn dat je factuur net iets eerder is dan je bestelling.

6. Ik heb een klacht, wat moet ik doen? 
Ben je ergens niet tevreden over? We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@posterbysam.nl

Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR platform van de Europese Commissie. Dit ODR platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.

© 2020 - 2022 Poster by Sam | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel